.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخاب شوراي روابط عمومي چالوس

با معرفي اعضا، شوراي روابط عمومي شهرستان چالوس انتخاب شدند.

به گزارش فارس، فرماندار چالوس يكشنبه شب در اين جلسه گفت: روابط عمومي‌ها جايگاه پاسخگويي دولت و نظام اسلامي به مردم هستند.
سيدقدير رضايي افزود: واحد روابط عمومي، مسئولان و كارشناسان آن در راه به هدف رساندن مديران نقش ارزنده‌اي داشته و كمك به توفيق مديران مي‌كنند.
وي اظهار داشت: شوراي روابط عمومي به عنوان چكيده اين افراد مي‌توانند شهرستان را در راستاي رسيدن به اهداف مدنظر كمك كرده و بايد در اين راه و همچنين براي پويا سازي روابط عمومي‌ها تلاش كنند.
رضايي با اشاره به اينكه روابط عمومي هر سازمان بايد تعامل درستي با رسانه‌ها و خبرنگاران داشته باشد، بيان داشت: رؤساي ادارات نيز بايد خبرنگاران را به عنوان بازوان اجرايي خود بدانند و مدير در شهرستان حق ندارد نسبت به رسالت اين گروه بي‌توجه باشد.
در ادامه مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان چالوس نيز با اشاره به برخي از مشكلات روابط عمومي‌ها گفت: عدم شناخت مديران از جايگاه روابط عمومي‌ها آنها را تا حد نصب پارچه نوشته تنزل مي‌دهند و اين يكي از مسائل اساسي در اين بخش است.
كوروش يوسفي تصريح كرد: ايجاد واحدهاي مستقل روابط عمومي در اداراتي كه اين واحد را ندارند، تجهيز روابط عمومي به تجهيزات مدرن و به‌روز، استفاده از افراد كارشناس در اين بخش و ارتقاي سطح آگاهي مديران در برخورد با روابط عمومي‌ها از جمله مواردي است كه بايد نسبت به آن توجه شود.
در ادامه انتخابات شوراي روابط عمومي‌هاي ادارات، سازمان‌ها و NGO هاي فعال شهرستان برگزار شد و مجيد بحري از پايگاه انتقال خون چالوس، اسحاق مقيمي از شهرداري چالوس، محبوبه توحيدي از تامين اجتماعي، محمدرضا قلي‌پور از دانشگاه آزاد اسلامي واحد چالوس و ساسان شيخي از جامعه ورزش شهرستان چالوس اعضاي اصلي شوراي روابط عمومي و شهرام كيا از مديريت مخابرات شهرستان‌هاي چالوس و نوشهر و آمنه صفايي از مركز فني و حرفه‌اي شهيد دستغيب شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس به عنوان اعضاي علي‌البدل شوراي روابط عمومي شهرستان چالوس معرفي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.